Jag vet, jag vet

image48...att Lost är ett tv-program och att det inte är på riktigt och att om de inte segade ut allt så skulle serien bli jättekort. MEN. Jag blir ju galen. Varför. Varför, varför, varför, varför. WHY? Allvarligt. Det ska komma människor och rädda folket på ön. Well, that sounds great. MEN. Då kommer John Locke (höger) och säger att de måste fly från människorna som ska anlända för att annars kommer de att dö.
Jack (vänster) blir ju då lite förrvirrad eftersom han brukar vara ledaren. Han tänker och tänker. MEN.
Han frågar aldrig VARFÖR? WHY? Varför kommer alla att dö om de stannar när människorna kommer? Varför måste de gömma sig?
Alltså jag blir så frustrerad när alla ser ut som frågetecken och aldrig frågar något.
Okej, alla ni som vill mobba ihjäl mig nu för att ni tycker att jag inte fattar att det är en tv-serie. Jag vet att det är en tv-serie. Men jag blir ändå galen. Dagens irriterande. Faktiskt. MEN. Jag älskar ändå lost. :)

Kommentarer
Postat av: Therese

jag håller med! :D det är förbannat irriterande.

2008-02-15 @ 16:48:12
URL: http://tberggren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Skriv nåt snällt:

Trackback
RSS 2.0