Spännande

image46Mycket allmänt struntprat nuförtiden. Men tro det eller ej, idag ska jag förhoppningsvis åka slalom för första gången i mitt liv! :o Helt otroligt. Var bara tvungen att berätta det ;)
Såå, därför blir inte dagens inlägg helt komplett eftersom jag ska uppdatera när jag kommer hem ikväll.
Då är det ju kanske slalom som blir Dagens Tips, eller Dagens pryl... Så jag slutar här. Wish me good luck :)

UPDATE:
Okej, nu har jag varit och åkt slalom för första gången i mitt liv :) Det var grymt kul (Y) :) Men jag har dock lite träningsvärk, som nog kommer vara ännu värre när jag vaknar i morgon bitti...hehe.
Dagens pryl och Dagens tips, garanterat! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Skriv nåt snällt:

Trackback
RSS 2.0