Tävling

Här kommer en otroligt bra tävling som jag själv kommit på. Nedan här följer en sångtext från en låt på engelska.
Men. Jag har översatt den lilla biten till svenska. Och din uppgift blir att försöka lista ut vilket låt det är.
Förstår du?
Jag börjar med en ganska enkel som uppvärming, (det kommer kanske fler tävlingar, hehe :p)

Det är kärlek i luften
Överallt där jag tittar
Det är kärlek i luften
I varje syn och i varje ljud
Och jag vet inte om jag varit dåraktig
Jag vet inte om jag varit smart
Men det är nånting jag måste tro på
Och det finns där när jag ser i dina ögon

Okej, okej, okej. Jag är inte så bra på att översätta jättekorrekt kanske. Det låter kanske inte helt rätt, men jag orkar verkligen inte lägga ner mer tid på det just nu. Haha, jag vet att jag är lat, men ahja. Lycka till i alla fall.
Du som gissar rätt vinner ett fantastiskt pris! :)
SÅ GISSA PÅ. Lägg en kommentar. Nu. Missa inte chansen. :)


Kommentarer
Postat av: GABBE THE ONE AND ONLY. :D

LOVE IS IN THE AAAIIR!!
EVERYWHERE I LOOK AROUND!

osvosvosv.^

2008-02-26 @ 23:41:04
Postat av: ems

Eller hur. Det känns som att hon har gjort sitt nu.

2008-02-27 @ 00:18:04
URL: http://emeliesplace.blogg.se
Postat av: fredds

haha, jag lovar att skriva nåt snällt =)
och visst äre lite love in the air mellan oss maja? ;);););)

2008-03-27 @ 21:47:41

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Skriv nåt snällt:

Trackback
RSS 2.0