Ett bländande vitt

image16
...léende får du av Dagens pryl.
Så är det nog i alla fall tänkt, men jag vet väl inte. Jag vill kanske inte påskina att mitt léende är lika bländande vitt som i en "Oral B Triumph" eltandborste-reklam.
Men, utan tandborsten skulle vi nog få väldigt fula tänder. Dessutom så får man fördelar hos tandläkaren om man använder Dagens pryl, inga hål = spara pengar. Och när man som jag har rätt konstiga tänder, (sett ur tandläkarens synvinkel), så är det också viktigt att borsta tänderna noga så att man kanske slipper besvär längre fram i sitt liv.
Okej, men nog om mina tänder.
Tummen upp för tandborsten!
Två minuter, längre tar det inte. Sen får du ett bländande vitt leende ;)
(Oj vad jag låter som en reklam :D HAHA)


Kommentarer
Postat av: anna

Tack så mycket! Jag blir så glad av att få sådana kommentarer :) Men tyvärr kan jag inte hjälpa dig, ingen anning om hur kalendern funkar... jag tog till och med bort min kalender :( Men måste säga att jag diggar din klocka!

2008-01-05 @ 22:48:10
URL: http://declaar.blogg.se
Postat av: Julia

Hej!
Du hade tidigare skickat ett inlägg till mig och frågat om kalendern... ledsen att jag inte svarat tidigare :/
Faktist så har jag ingen aning om hur jag fått den sådär?
Men gå in på designadinblogg.blogg.se och fråga... jag garanterar dig att du kommer att få svar! :)
Uppskattar att du frågade iaf :) fortsät gärna läsa min blogg? :)

Lycka till btw med kalendern :)
pusshej /J

2008-01-05 @ 23:32:11
URL: http://juliial.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Skriv nåt snällt:

Trackback
RSS 2.0