Snart tillbaka

image17I skolan igen. Efter jullovet.
Då kommer det säkerligen tillbaka sådant som man helst vill slippa.
<--- LÄXA
Mhm. Jättekul.
Okej, en del läxor är väl kanske inte så svåra, men när du kommer hem kvart över 4 och måste göra matte, engelska, hk, tyska och plugga till ett so-prov så känns det inte så jättelockande faktiskt.

Dagens irriterande: Läxor som närmar sig igen.
Men, något är det ju säkert bra för. :)
Och dessutom, när man gjort alla läxorna så känns det ju riktigt bra. Då kan man ju hitta på något roligt istället för att plugga. Blogga, t.ex. ;)
För- och nackdelar, visst. Men jag föredrar nog inga läxor ;)




Kommentarer
Postat av: Julia

Det är absolut alltid roligt med kommentarer, jag lovar att jag ska försöka komma ihåg att kommentera dina inlägg! : )
Tack föresten! : ) Är dock lite orolig för vad jag ska göra för design till sommaren eller om jag ska behålla den jag har? :)
Gillar din desig med, riktigt mysig! :)
En snabb fråga, var är du från?
Med tanke på snö bilden kommer du inte söderifrån kan jag gissa? :)
pusshej
/J

2008-01-06 @ 02:42:51
URL: http://juliial.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg heter:

Skriv nåt snällt:

Trackback
RSS 2.0